Drustvo uporabnikov Linuxa v Sloveniji (fwd)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Apr 10 11:17:29 CEST 1997

On Thu, 10 Apr 1997, Primoz Peterlin wrote:

> Jaz pa iz neke starejše izdaje Johnsonovega Info-Sheeta (medtem je tudi
> sam že dopolnil).  Sem popravil.

> Sprejemate kakšne stave, koliko predstavnikov tiska bo prišlo? :-)  Resno:
> _po_ skupščini bi kazalo sklicati tiskovno konferenco in nanjo povabiti
> tisk.  Tiskovna konferenca naj ne bo ob pol šestih popoldne, ampak
> dopoldne, in tudi ne v petek.  Do takrat bi morali pripraviti tudi nekaj
> pisnega gradiva, ki se jim ga porine v roke.  Kot prvi približek bom
> poskusil že danes do skupščine prevesti celoten Info-Sheet.

Vceraj sem bil na tiskovni konferenci Hermes Plusa in sem se osebno
pogovarjal s Samotom Kusarjem - urednikom Monitorja in se je strinjal
da kot osrednja revija pisejo bolj o za rajo zaniumivih stvareh je pa
potrdil mojo misel da ce ne bodo nic povedali o tem tudi ne bo postalo
trzno zanimivo ker folk ne bo vedel o tem ... Skratka je rekel da mu
posljem mail in sem mu ga (pa se mojemu mikru in wininiju - sicer pa bova
tu verjetno jaz ali gody kaj napisala)... Mogoce se pa kdo prikaze. Sicer
se pa strinjam da bi eno tiskovno narediti naslednji teden enkrat in
jim dali kupcek _uporabnkega_ materiala in ponudili pomoc v prihodnje.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist