yes!

Tom Puc tom.puc na eunet.si
Čet Apr 10 10:37:25 CEST 1997

Zivjo,

At 17:50 9.4.97 +0200, you wrote:
>Mimogrede, ce kdo se ne ve!
>Imamo svojo domeno!
>
>lugos.si
>
>www.lugos.si in ftp.lugos.si obstajate.
>www je trenutno virtualno na ro.zrsss.si, ftp pa je tudi kaj ro.zrsss.si.
>Ce se zmeraj velja kaksna ponudba za web strani lugosa, najraje na streneh
>kaksnega podjetje - torej na komercialnem ISP - tako da bomo lahko na
>strani dajali reklame sponzorjev  - me obvestite.
[kat]

Pri nas bi bilo mozno ... in se spodobilo bi se : najbolj zanesljivi
streznik v Sloveniji (glej MojMikro april in tabel'co rezultatov raziskave
RIS) tece pod Linuxom.

tom*

Tom Puc                         tom.puc na eunet.si
Internet project director       tom na arctur.si
Arctur d.o.o. EuNet/SiNet
cell: +386 0609 629 780         webmaster of http://www.arctur.si/ ...etc...