[ LUGOS ] Samba in printanje

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 24 13:57:40 CEST 1997

Howdy!

> Ce si ze omenil, da gre accounting tudi z lpd, me tudi potemzanima,
> kako, ce ne ves, potem ne mores reci, da gre ?? ali pa ?

Clovek bere mane. Clovek si zapomni, da je v manih omenjen tudi accounting.
Clovek da hint na listo. Kogar zanima, naj FRTFM!

Odgovor na vprasanje o temeljitosti accountinga: kakor naredis skripto
oz. program. lpd ti daje moznost. Sam pa ne migne z elektronom.

Opazam, da na tej listi folk sprasuje stvari, ki so zapisane v prvi
tretjini man strani. Hmmmm ... na vseh listah take po malem preganjajo.
Skoraj vse diskusijske skupine periodicno objavljajo nekaksne FAQe.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist