[ LUGOS ] linux in graficna kartica

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 24 13:51:56 CEST 1997

Howdy!

> instalacija je sla v redu, problem se je pojavil, ko sem v
> XF86Configu hotel definirati graficno kartico. SuperProbe je ne najde.
>
> Imam pa: ASUS ATI (A)V264CT z  2M spomina. (monitor MAG DX 15'').
>
> Na naslovu:
> http://www.adosea.com/vendors/asus/products/extra/pci-av264ct.txt
> sem nasel, da je chipset:
> - 64-bit Graphic Engine
>   . ATI Mach 64CT with integrated 135MHz True Color DAC
>
> XF86config podpira Mach_64 chipe, brez dodatka CT. Moje graf. kartice
> na zalost ne prepozna.

Dokumentacija za XFree v3.2 trdi, da so vsi cipi Mach64 podprti
(tudi Mach64 CT je vmes omenjen). Koliko jaz vem, je bila v 3.1.2
podpora za Mach64 precej bornejsa.

Torej, ce imas instaliran XFree verzije < 3.2, instaliraj 3.2. Ce tudi
3.2 ne dela, poglej beta verzijo 3.2A. Vse skupaj pa najdes
nekje na http://www.xfree86.org/

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist