[ LUGOS ] Teardrop

cRaZYp crazyp na slo.net
Pon Apr 21 10:35:49 CEST 1997

Marko Mlakar wrote:

> Ce ti kaj pomaga sem napisal program, ki detecta ICMP floode.
> Najdes ga pa na security.eu.org:/pub/linux/security/icmp (icmp-1.0.tgz)
>
>                                         mare
>
> --
>
>                 ==----------------------------------------==
>                     Marko Mlakar : mare na fury.navy.eu.org
>                 ====------------------------------------====
>                 PGP Public key: finger mare na fury.navy.eu.org

>    Part 1.2   Type: application/pgp-signature

Ok. Proggy kr v redu :). Sicer sem ze usposobu tcpdump... (prevedu na
drugi masini), mam pa se eno vprasanje. Se pravi, ce zazenem tcpdump ali
pa tvoj ICMP, mi obadva lepo delujeta... Ce preusmerim izpis v fajl,
tcpdump se vedno dela (sicer se vpisuje vsake dve leti, ampak.. :), ICMP
pa cist crkne oz. izpisuje staff neznano kam... A bi se dal zrihtat, da
bi mi realtime izpisoval v konzolo, obenem pa se v file?

Pero.

Dodatne informacije o seznamu Starilist