[ LUGOS ] Samba in printanje

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Pon Apr 21 12:35:51 CEST 1997

> Tole pa predstavlja bistvo problema. Byte bi se dalo steti, ampak ta
> informacija ti naceloma nic ne pove. Pri kaksnih bitnih slikah lahko ena
> stran znese tudi 4 MB pri 600 dpi, po drugi strani pa bo 4 MB PCLa ali
> PostScripta, ki izpise celo crno stran, temeljito spraznilo vase zaloge
> papirja in tonerjev (ter najbrz tudi printerjev :-).
>
> Steti strani pa se slisi priblizno nemogoce. Morda, ce bi napisal nek
> "popolni" emulator printerja, ki bi namesto popisanega papirja na izhodu
> dal stevilo strani, ki bi jih pravi printer naprintal. Potem bi vsak posel
> [...]

lpd zna delat accounting ze sam po sebi. Tako lahko accounting prepustis
lpdju.
Vprasanje je samo, ce sambo lahko prepricas, da bo nekako lpdju razlozila,
da so razlicni userji za njo, tudi razlicni userji za lpd...
Sicer se ne spoznam na sambo ne vem kaj, ampak po mojem, da se jo da
skonfigurirat v kaj takega. Nisem pa ziher...

Lahko pa res uporabis idejo, da imas
razlicne queue-je za vsak konec laboratorija, potem pa samo to
accountas, ce ne rabis prav po vsakem userju razdeljeno.

Saj samba v koncni fazi printa preko lpd-ja, ne? To je tudi predpogoj...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist