[lugos] ZX Spectrum

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pon Apr 14 23:42:30 CEST 1997

Hi!

Vem da to ne sodi sem....Samo kam pa cem poslati drugam ;)...No iscem en del ZX
Spectruma 48K ...In sicer edini cip ki je na podnozju to je: Ferranti ULA 6C00IE
-7 8415. Ma kdo mogocer kakega "iznucanega" ZX-a, da mi priskrbi ta cipek???

                                        LP, Snow

PS: Replay v private email
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist