[ LUGOS ] 100TX blues...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Apr 29 13:37:57 CEST 1997

On Tue, 29 Apr 1997, Metod Kozelj wrote:

> zabavanje z raznimi visjenivojskimi orodji (eh, tale prevod je pa skoraj
> za v Monitor, upam, da ves, o cem govorim).
Ma saj sem opazil... Nima veze tisto 100tkos em ven ruknil, ker res nekaj
ne dela... sem ze brskal ce je kje kak drug driver, pa ni.. *sniff*

> 1. Ce imas na networku 10.1.2.0 'regularne' IP-stevilke (in ne kaksnih za
... snip snip ...
> 'forwarding' (RTFM). Mogoce bos moral za istocasno uporabo 'masqueradinga'
> in 'firwallinga' celo uporabljat dve masini?

Vem, to je bila zadnja varianta... Ker nimam glih cajta da bi kernel
compajlal 1000 in enkrat... ;> Zdaj vidim, da bom res moral to narest...
Ok, vseeno hvala... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist