[ LUGOS ] Slovenki linux?!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Apr 27 18:08:00 CEST 1997

On Sun, 27 Apr 1997, Andrej Kositer wrote:

> Med brkljalnikom in brskalnikom pa takole; za vpeljavo posameznega
> prevoda v slovensko racunalnisko latovscino so v veliki meri zasluzne
> tudi racunalniske revije, eni so pisali o brkljalnikih in drugi o
> brskalnikih, vsak "strokovno" utemeljujoc svoj prevod.

Ne glede na to kaj je prav in kaj ni,preden jaz izgovorim brkljalnik se
ene tri krat zmotim in zlomim jezik, brskalnik je boljse ampak zame bo
browser.. ;) To velja tudi za svetovno kwachkanje in podobne stvari... ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist