[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Ned Apr 27 12:40:56 CEST 1997

On Sun, 27 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> Mislim, da se prav rece brkljalniki. Ampak cez browserja ga seveda ni.

Jaz pa mislim, da se tezko rece kaj se prav rece ;)

Poslovenjenje besede "browser" je pac spet en primer neumnosti in
nepotrebnosti poslovenjanja "strokovnih" besed. Je pa res problem, ko
zbirka takihle strokovnih besed postane vsakdanji besednjak velikega
odstotka Slovencev.

Med brkljalnikom in brskalnikom pa takole; za vpeljavo posameznega
prevoda v slovensko racunalnisko latovscino so v veliki meri zasluzne
tudi racunalniske revije, eni so pisali o brkljalnikih in drugi o
brskalnikih, vsak "strokovno" utemeljujoc svoj prevod.

Seveda je na vas da se odlocite!

LP

Andrej KOSITER
Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija