[ LUGOS ] Libc

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Apr 20 22:35:52 CEST 1997

On Sun, 20 Apr 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> Kako sploh na easy nacin upgrade-as npr libc.5.3.12 na libc.5.4.23.
> Sem probal neki rocno narediti..pa mi je uspelo samo sistem
> "sesuti"..oz. pobrisati stari libc.5.3.12 ne da bi mi novi ze delal,
> rezultati moje vneme so se hitro obrestovali, takoj mi je nehal delati
> bash, potem me je pa zanimalo a se bo sistem sploh nalozil brez libc-a,
> in sem kmalu potem ugotovil, NE!
>
> Kake ideje, predlogi, komentarji...npr kako obuditi sistem (ne, ne delam
> backup-ov), kako potem zrihtati libc...

Boot iz install diskete (RedHat, Caldera karkoli)

mount /dev/tvoja_linux_root_part /mnt

Install ali copy libc na /mnt/lib

reboot brez diskete.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist