[ LUGOS ] Libc

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Ned Apr 20 23:06:59 CEST 1997

Kako sploh na easy nacin upgrade-as npr libc.5.3.12 na libc.5.4.23.
Sem probal neki rocno narediti..pa mi je uspelo samo sistem
"sesuti"..oz. pobrisati stari libc.5.3.12 ne da bi mi novi ze delal,
rezultati moje vneme so se hitro obrestovali, takoj mi je nehal delati
bash, potem me je pa zanimalo a se bo sistem sploh nalozil brez libc-a,
in sem kmalu potem ugotovil, NE!

Kake ideje, predlogi, komentarji...npr kako obuditi sistem (ne, ne delam
backup-ov), kako potem zrihtati libc...

LP, Dragan
--

Dodatne informacije o seznamu Starilist