Linux za telebane

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Apr 2 18:39:52 CEST 1997

Hi!

>Koliko masin na fakulteti pa bi zdaj imelo instaliran Linux, ce bi morali
>za to skrbeti izkljucno administratorji ?? Ker se mi zdi da kar dobro
>poznam duso povprecnega administratorja ne verjamem, da bi naredil kaj
>drugega kot omejil uporabo na "najboljsi in prakticno edini OS za PCje"
>ter si s tem olajsal nepotrebne nevsecnosti in studiranje.

Tu se s tabo ne morem strinjati. Zakaj? Ker je z Win31 in Win95 prevec dela
z vzdrzevanjem. Vsak sari po Inetu in diski se zabasejo tedensko vcasim pa
celo dnevno. Torej kvecjemu WinNT, toda tudi UNIX imajo radi. To tako ali
tako sistemci ze bolj ali manj vedo oz. so se pripravljeni nauciti. Ko
enkrat taksen sistem dobro postavis je neprimerno manj dela kot z Win95. To
seveda govorim za terminalske ucilnice, kjer se vsak dan zamenja X neznanih
studentov...

LP,
                        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist