Linux za telebane

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 2 17:12:26 CEST 1997

Howdy!

> Na Univerzi v Mariboru je glede tega situacija zelo klavrna. Prave, za ta
> namen zaposlene, administratorje imajo samo masine na RCUMu (racunalniski
> center univerze) in nekatere fakultetne masine. Vse ostalo, vkljucno z
> vsemi masinami po laboratorijih, je prepusceno posameznim uporabnikom, da
> se znajdejo karkor vejo in znajo. Zal. :-((

Eh, ce sem zgoraj zapisal, da so na HMZ zaposleni ljudje, da administrirajo
Win95 masine, to se ne pomeni, da je delo resnicno dobro opravljeno.
Zal je dostikrat ravno obratno: administrator stvari ne {zna,zeli,zmore}
temeljito opraviti, kdo drug, ki pa bi to {znal,zelel,zmogel} pa
tega ne sme. Zatorej odsotnost kaksnih centralnih administratorjev
ni nujno siba bozja. Za vse pa je bolje, ce je na voljo kaksen
pravi administrator, ki se pri administriranju ne ustrasi kaksne
stvari opravit po zeljah uporabnika in ne vedno tako, kot
je njemu lazje. Vkljucno z instalacijo Linuxa namesto Win95.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist