Tezave z X serverji

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Tor Apr 1 12:33:47 CEST 1997

Hi!

Pr men se je nabralo nekaj z graficnim hadverom in X serverji
povezanih vprasanj in cas je da povprasam, ce kdo od vas ve kaj.

* Doma sem preizkusal Metro X server z ATI Mach 64 Graphics
  Pro Turbo 1600 graficno kartico. Server ni in ni hotel delati.
  Nobenih napak ne javi, samo crn zaslon dobim. Preizkusil
  sem tudi S3 driver (iste firme) in je delal brezhibno. Zanima
  me ce je komu uspelo usposobiti Mach 64. Sicer tega ne bom
  uporabljal, ker sem cist vesel z XFree ampak jezi me ker ne dela ...

* A je kdo ze poskusal delati s cipom CLGD 7543 na laptopih?
Taisti        Metro X bi naj bil lsposoben delati s tem cipom, ampak jst
dobim
  samo temo.

* Mogoce ve kdo ce Accelerated X podpira CLGD 7543 na laptopih?
  No najbrz ga podpira, ampak jst bi rad vedel, ce je kdo ze
  videl delujoco verzijo! Ce je Accelerated X tolk zanic kot
  Metro X, potem bo boljse pocakati, da XFree ekipa popravi
  ta diver za laptope.

Feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist