[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Apr 25 13:00:09 CEST 1997

On Fri, 25 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> Panika v jedru?! (Kernel panic) Saj niti ne vem kako bi to prevedel...
Napaka v delovanju jedra ?
Hmm, kolikokrat se pa to zgodi ?!?

No ja, nekaj podobnega tem predlogom je ze bilo na kernel mailing listi.
(Prevajanje sporocil jedra).

Bolj pomembno se mi zdi prevajanje programov (sistemskih in uporabniskih).
Trenutno je tako, da smo za firme, ki vstopajo komercialno na Linux
trzisce absolutno nezanimivi (iz izkusenj). Drugace pa je s sestavljalci
distribucij.

Pravkar sem v razpravi s fanti iz LST (kreatorji primarne distirbucije za
Caldero) in so pokazali velik interes za contrib pakete, ki bi pokrili
tudi EU podrocje (latin2 fonti, tipkovnice ....).

A ima kdo voljo sodelovat v projektu ?

Zanima me predvsem, ali ima kdo kaksen predlog, kako zadevo speljati, ne
da bi pri tem porusili osnovne nastavitve ?

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o..o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist