[ LUGOS ] Slovenki linux?!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 25 12:45:15 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Primoz Peterlin wrote:

> V čem je problem? Si stranke res lažje zapomnijo, kako se stvarem pravi po
... snip snip ...
> bitja? In zakaj je treba računalnik vsake toliko časa recitirati?

Hm, narobe si me razumel... :) Stranke si veliko lazje zapomnijo stvari,
ki so v slovenscini, veliko je sploh tkaih, ki ne znajo anglesko... Naj
imajo slovenski linux ce ga hocejo, nimam nic proti... Ampak jaz se ga ne
bom ucil, mogoce malo pretiravam ampak spoznavanje z Win95 SLO je bilo
zame skoraj tako kot prvo srecanje z Win 3.x nekje v osnovni soli. Ce ne
se tezje, takrat sem za vecino izrazov vedel kam sodijo... Sicer me pa
zanima, kako bi recimo velika vecina ljudi odreagirala na sporocilo:
Panika v jedru?! (Kernel panic) Saj niti ne vem kako bi to prevedel...

 *hint* *hint*
Ko boste prevedli Linux naj se nekdo se spomni in nareedi nekaj podobnega
loadkeys... recimo loadlang ;) To bi bilo fino...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist