[ LUGOS ] Samba in printanje

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Apr 25 11:54:37 CEST 1997

> Sem pogledal in nisem nasel cisto nic drugega, kot da lahko v input in/ali
> output filter pri print vrsti dodas nek svoj program/script, ki bo ta
> accounting pocel. To v bistvu pomeni, da moras sam napisati neke vrste
> emulator printerja. Meni se to ne zdi prevec uporabno.

Zdajle sicer nimam dostopa do nobenega Linuxa, mislim pa, da ukaz pac(8)
zna nekaj početi (recimo prešteti odtisnjene strani) s tistim, kar načara
polje "af=..." v /etc/printcap.

Lep pozdrav, Primož

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist