[ LUGOS ] Samba in printanje

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Apr 25 09:30:48 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 25 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> Sem pogledal in nisem nasel cisto nic drugega, kot da lahko v input in/ali
> output filter pri print vrsti dodas nek svoj program/script, ki bo ta
> accounting pocel. To v bistvu pomeni, da moras sam napisati neke vrste
> emulator printerja. Meni se to ne zdi prevec uporabno.

Hja, saj lpd sam po sebi tudi ne ve, kaj posilja printerju. Tudi lpd bi v
najboljsem primeru lahko delal accounting kolicine podatkov (v bytih
recimo).

Morda bi se dalo delat accounting, ce bi vsi klienti tiskali na en 'PS
printer', potem bi pa ti na tvoji masini to predelal z ghostscriptom.
Jasno, ce ni tvoj printer rodu PS. Najbrz bi se dalo od ghostscripta
izvedet, koliko strani je izpljunil. Ceprav sedajle ne vem, kako. Ampak to
bi bila skoraj popolna bedarija, ker bi potem tvoj racunalnik pocel
stvari, ki jih znajo 'klienti' delat priblizno enako dobro.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist