Stromarji?

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Tor Dec 31 13:46:00 CET 1996

73&HNY from S56FLE

> #flame on
>   Od kdaj pa ste dratkarji preudarni? Do pred nedavnim niste bili. Ob tem pa moramo fiziki
>   opravljat tipicno dratkarske posle (menjava zarnic in popravila
>   kaloriferjev press).

Kaloriferje..., ja sej to je pa delo vsas fizikov:))
btw, stromarji smo razlicnih pasem... ce hoces koga, da ti bo
kaloriferje in zarnice rihtal, si nabavi energetika, z linuxom pa se
bavimo avtomatiki:))

>   Moje skromno mnenje je, da ponavadi nimate cesa pametnega povedati,
>   vcasih pa vendar imate toliko razuma, da se tega zavedate.

NA, ap si me le primoral, da kvasim gluposti:>
> #flame off
>
> :-)
>
> No pa resno: upam, da mi stromarji zgornjega izpada ne boste steli
> cisto zlonamerno (malo je pa res bilo :-).
>
> Se pa resno sprasujem, zakaj je vas stromarjev relativno malo tod okoli.

Ni nas malo, le bolj zase se drzimo...
> Morda vas na fakulteti indoktrinirajo v uporabo kaksnih drugih nadomestkov
> za operacijske sisteme? Nas ne, je pa res, da marsikdo po sili razmer
> pac zacne uporabljat programje in sisteme, ki tega imena niso vredni.

Hja, ves precej mojih kolegov se tega ne ve, kaj je to dos:>>>

> Peace!

YO brother! V

Dodatne informacije o seznamu Starilist