Stromarji?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 31 12:30:18 CET 1996

Howdy!

> Mike motis se:))))
> Ste pa fiziki najbolj klepetavi:))))))))))
> Stromarji pa smo bolj preudarni in pisemo samo takrat, ko imamo kaj
> pametnega za povedat:)))

#flame on
  Od kdaj pa ste dratkarji preudarni? Do pred nedavnim niste bili in to
  trdim iz lastnih izkusenj (dva rodova dratkarjev v druzini in se
  kaksen primozen bi se nasel press). Ob tem pa moramo fiziki
  opravljat tipicno dratkarske posle (menjava zarnic in popravila
  kaloriferjev press).

  Moje skromno mnenje je, da ponavadi nimate cesa pametnega povedati,
  vcasih pa vendar imate toliko razuma, da se tega zavedate.
#flame off

:-)

No pa resno: upam, da mi stromarji zgornjega izpada ne boste steli
cisto zlonamerno (malo je pa res bilo :-).

Se pa resno sprasujem, zakaj je vas stromarjev relativno malo tod okoli.
Morda vas na fakulteti indoktrinirajo v uporabo kaksnih drugih nadomestkov
za operacijske sisteme? Nas ne, je pa res, da marsikdo po sili razmer
pac zacne uporabljat programje in sisteme, ki tega imena niso vredni.

Peace!
  Mkx

--
Metod Kozelj