rdev -v /vmlinuz -3

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Dec 30 21:07:57 CET 1996

Howdy!

>                 Tudi nastavitve z rdev so pomembne, ce lilo o dolocenem
> parametru nic ne pravi. Je pa res, da nastavitve lila prevladajo nad rdev
> v kolikor so prisotne. In vsaj meni so nastavitve z rdev tudi ljubse od
> tistih z lilotom.

No seveda, to se razume. Priblizno tako kot 'compile time defaults' vs.
definicije v rc fajlu vs. command line parameters.

Primerjava med nastavitvami z rdev in z vsebino lilo.conf se mi pa zdi podobna
oni, kako prepricat nek driver, da je doticni kos hardvera na nekem IO naslovu.
Lahko vsakokrat spremenis sorce, druga varianta pa je podajanje
parametrov bodisi v lilo.conf ali pa v modules.conf. Morda bi se komu
zdela prva varianta (spreminjanje sorcov) boljsa, jaz pa sem
se po nekaj iteracijah raje odlocil za drugo in pozabil na to, da
ta problem sploh obstaja.

Peace!
  Mkx

--