rdev -v /vmlinuz -3

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Pon Dec 30 15:50:30 CET 1996

On Mon, 30 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:

> Ce uporabljas lilo (za loadlin ne morem nicesar trdit), potem nastavitve
> z rdev sploh niso pomembne. Ce hoces testirat take nastavitve,
> potem moras bootat drugace (recimo s flopija).

Ni povsem tako. Tudi nastavitve z rdev so pomembne, ce lilo o dolocenem
parametru nic ne pravi. Je pa res, da nastavitve lila prevladajo nad rdev
v kolikor so prisotne. In vsaj meni so nastavitve z rdev tudi ljubse od
tistih z lilotom.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist