Grafi (Was: Re: Lyx)

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Dec 16 21:59:05 CET 1996

> Samo ena stvar je bila malo kriticna...GRAFI...Jaz sem jih risal z NeXS
> ali kaj je ze ona stvar (samo je komercialno, pa sem lahko samo 20 polij
> uporabljal). Ve kdo za kaki dober graf maker (stil vsaj Lotusa..)??

Pa res, to bi tudi mene zanimalo.  Sam za delovne verzije grafov, ki jih
je mozno proizvajati v takorekoc industrijskih kolicinah, uporabljam
Gnuplot (in izhod direktno na tiskalnik PostScript), za predstavitvene
koncne verzije pa takisto Gnuplot, le da takrat nastavim izhod na datoteko
v formatu Fig, tega pa potem se popravim z xfig.  Nic od tega ni zadnji
krik tehnike, deluje pa oboje povsem spodobno.  Kaksna pa so zadnja
spoznanja grafografije?

Lep pozdrav, Primoz

--
Primoz Peterlin (peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si) Fax:+386-61-131-5127
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist