Lyx

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pon Dec 16 21:39:20 CET 1996

On Mon, 16 Dec 1996, Timotej Ecimovic wrote:

> Ej! Se nekdo na tem svetu, ki dela reklamo za LyX!
> Jaz ga imam ze ene dva, tri tedne in sem bil prou zacuden, ko mi
> je uspesno uspelo na WYSIAWYG (A = almost) EPS slikco noter includat!
>
> Kako ga prepricas, da mu delajo ch-sh-zhji?
> A se ti zdi, da je zadeva uporabna tudi za daljse zadeve?

Simple....Uporabis najnovejso 0.11.6 verzijo ko ima ze includano SLO
tipkovnico, pa samo izberes Slovenian Keyboard (no saj ze majo ene
prejsnje verzije, pa se ne spomnim tocno kdaj sem jim poslal keymaop za
slo).

Za daljse zadeve???? Jaz sem sestricni napisal v LyX-u celotno diplomsko
nalogo (grafi...) za visoko solo in je dobila 9;) Profesorju je stvar bila
zelooo vsec. Saj pravim, da se izgled enega LaTeX dokumenta ne mora
primerjati z nekim WorD-om, kjer stvar pride ven ze taka, da zgleda nekam
"prenacickano". Sam sem popravil samo definicije v slo jeziku (Babel), da
mi namesto Tabela, Tabele...da preglednica, preglednice...Pa se to je full
dobro, da ti kar avtomatsko ko izberes SLO jezik da Kazalo, Podpoglavje
res SUPER.

Samo ena stvar je bila malo kriticna...GRAFI...Jaz sem jih risal z NeXS
ali kaj je ze ona stvar (samo je komercialno, pa sem lahko samo 20 polij
uporabljal). Ve kdo za kaki dober graf maker (stil vsaj Lotusa..)??

				LP, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist