LJ

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Dec 16 17:44:46 CET 1996

On Mon, 16 Dec 1996, Bostjan Vlaovic wrote:

> Jaz imam norocenega, samo ga letos nisem dobival na domaci naslov, tako da
> ne vem koliko casa je potrebojal. Ravno mi je potekla narocnina in jo moram
> obnoviti.
> A je kaksna posebna finta, al ga lahko narocim cisto normalno (lani sem ga
> namrec narocil preko Gody-a).
>
>                                 bobo

Nobene posebne finte, mogoce je samo dobro posebej napisati da gre za
Slovenijo in ne Slovasko (Jaz dam pri narocilih dodatek route via Germany).

Na zacetku so bili neskoncni problemi, ker je firma, ki je posiljala LJ
prakticno vse poslala ali v Rusijo ali pa v Beograd.

Na zacetku smo nameravali distribuirati LJ v Sloveniji, pa je pristojen
urad nabil 20% davek na LJ in ob problemih s posiljanjem (tisti izvodi so
prisli tudi 3-4 mesece kasneje) in seveda zaradi vecjih kolicin s carino
smo zadevo opustili.

Najboljsa je se vedno direktna narocnina

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist