LJ

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Dec 16 17:03:38 CET 1996

At 14:04 16. 12. 1996 +0100, you wrote:
>Hi!
>
>Tako BTW me zanima koliko ljudi se ima narocen LJ?? Pa koliko casa traja,
>da dobite stevilke na dom...Moje rabijo cca. kake 3 tedne...

Jaz imam norocenega, samo ga letos nisem dobival na domaci naslov, tako da
ne vem koliko casa je potrebojal. Ravno mi je potekla narocnina in jo moram
obnoviti.
A je kaksna posebna finta, al ga lahko narocim cisto normalno (lani sem ga
namrec narocil preko Gody-a).

                                bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.:(386) 63 482-129          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist