Lyx

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Čet Dec 26 14:57:47 CET 1996

	Hojla!

On Wed, 25 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:
> Meni pa doma GhostScript cisto spodobno hitro tece. Je vsekakor mnogo
> hitrejsi od mojega laserca (HP LJ5L), razen pri kaksnih slikah se
> malo zamisli. Ampak za slike ti pa lahko garantiram, da se nad njimi
> zamisli vsak pravi PS tiskalnik (recimo HP LJ4MV, ki sicer tiska
> s hitrostjo 16 A4 strani na minuto). Jaz tukaj, kar se tice hitrosti,
> ne vidim problema. Seveda je pa lahko spet problem v tem, da si
> to delal preko &@#$@!%)@!shit nadomestka za operacijske sisteme.

Lepota je v tem, da direkten .ps dela s svojimi fonti in izrisuje .eps
slike direktno. GhostView najprej dela bitmap, ki potrebuje svoj cas za
prenos in nadaljno handlanje...

Seveda tudi NTji prinesejo svojo univerzalno zamudo... :)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist