Problemi

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Dec 19 15:54:43 CET 1996

> Poglej v dokumentacijo PLATE. Ce ti jo niso
> dali vzemi noz ali sekirco, se vsedi v avto in
> hrabro po Jerovsku.
>
> Druga opcija: zamenjaj plato...

Baje se da Mach64 disablati nekje iz BIOSa, vsaj tako so mi
Jerovsekovci zagotavljali, ko sem se odlocal, da tut pod razno
nocem take plate.
Kaj pa ce spulis ven Matroxa?
A vsaj Mach64 potem normalno spila kot zasilna resitev?

Sicer je boljsa resitev kot noz ali sekirica vsak ena motorna zaga.
Malo bolj resno te jemljejo....

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist