Problemi

Bojan Sporar bojan.sporar na guest.arnes.si
Čet Dec 19 15:14:01 CET 1996

Zdravo!

To bo moje prvo pisanje v tole listo, zato se opravicujem,
ce ne upostevam kaksnih navodil ali cesar-koli-pac.
Imam probleme z X-i (kdo jih pa nima :-).

Na plati (on-board) imam ATI 64, poleg tega pa imam se
Matrox Millenium (mga2064w cipovje, 2 WRAMa).
Da bi imel gor ATIja se seveda nisem spomnil jaz (naj
gredo pri jerovsku nekam) in prav on mi pozroca
probleme.

Pri zagonu Xov mi namrec detektira obe kartici in se
vse skupaj zasustra - torej moram nekako "onesposobiti"
ali ATI kartico ali pa njeno detekcijo.
A kdo slucajno ve, ce se to da (z nastavitvami ali
pa ce obstajajo kaksni jumperji na plosci?).

Hvala,

B.S.

Dodatne informacije o seznamu Starilist