Slo-distro projekt: naloge

David Klasinc bigwhale na lubica.net
Ned Jan 5 01:21:46 CET 2003

Quoting Jure Cuhalev <gandalf na owca.info>:

>     - ispell

Aspell je ze v .dev obliki (Paket je naredil Bostjan Muller) in tudi ze deluje
in ce se ne motim, je precej bolj vzdrzevan kot pa ispell (vsaj kar se
slovenskega crkovanja tice)

>     - cups

Cups meni laufa na treh masinah ze cca pol leta (najprej debian woody, sedaj
debian unstable in debian woody) Printa pa iz win/lin kombinacij na dva
razlicna printerja pa zaenkrat se ni bilo problemov... Po mojem bi bilo treba
zadevo prevesti... :)

>     - program za konfiguracijo interneta za vse slovenske internet
> ponudnike (ppp, pppoe,catv,..)

To bi bilo najbolje, da se nekdo spravi in preklice vse slovenske ISPje in pove
kaj pocne in jih poprosi za vse ustrezne podatke (dns, gateway, smtp/pop
server,...) in jih potem na nek nacin digitalizira... ;>

>     - bolj optimizirano jedro, ki bo temeljilo na bf2.4

Optimizirano na kaj? Za installer je potreben rock solid kernel, ki dela
povsod... ;>

> - installer
>     - najti najbolj primernega (trenutno se izbira med woody in progeny)
>     - prevod installerja
>     - izdelava navodil za instalacijo

GUI installer ali text mode? Ce ne bo GUI, potem cela zadeva skoraj vec nima
smisla... Ne gre za 'user friendliness' ampak za 'eye-candy' saj ne bo nihce
hotel grdega text installerja... No ja mene ne moti... :)

> niet se je javil, da bo poskrbel za kernel. Jaz pa trenutno delam na
> openoffice.org paketku.

Jaz lahko pomagam tistemu, ki se bo ukvarjal z installerjem... Samo bom casovno
precej omejen... :(

--
David!

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech