Slo-distro projekt: naloge

Jure Cuhalev gandalf na owca.info
Sob Jan 4 09:27:10 CET 2003

Pozdravljeni,

glede te distribucije je bilo ze marsikaj napisanega. Trenutno je ideja,
da se postavi neka cim preprostejsa distribucija, ki bo primerna za
Janeza P., ki rabi racunalnik za obcasno pisanje dokumentov, internet,
itd. V default instalaciji mora biti cim manj programov saj se novi
uporabniki pritozujejo, da so zmedeni zaradi velike izbire programov, ki
delajo zelo podobne stvari.

Jaz sem si zamislil, da bi se za osnovo vzelo debian woody s tem da bi
dodali notri nekaj backportanih programov, ki ze delujejo stabilno.

Kakor sem trenutno gledal je potrebno opraviti naslednje:

- pripraviti potrebne slovenske debian paketke
    - Mozilla
    - Openoffice.org
    - ispell
- preveriti status in stabilnost dolocenih backportov
    - KDE3.x
    - XFree86 4.x
    - Samba
    - cups
- paketki specificni za naso distribucijo
    - paketek, ki bo vseboval vse nadknadno prevedene locales podatke
    - program za konfiguracijo interneta za vse slovenske internet
ponudnike (ppp, pppoe,catv,..)
    - paketek, ki bo prepisal privzete nastavitve dolocenih paketkov
tako, da bodo bolj ustrezale domacemu uporabniku
    - bolj optimizirano jedro, ki bo temeljilo na bf2.4
- installer
    - najti najbolj primernega (trenutno se izbira med woody in progeny)
    - prevod installerja
    - izdelava navodil za instalacijo
- dokumentacija/navodila
- okolje
    - izbrati paketke
    - preveriti primernost privzetih nastavitev
    - reorganizacija KDE menijev, da bodo manj zmedeni
- cd
    - spraviti skupaj paketke
    - narediti image
    - testiranje cdja

---

niet se je javil, da bo poskrbel za kernel. Jaz pa trenutno delam na
openoffice.org paketku.

LP

Jure Cuhalev
gandalf na owca.info

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech