Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Pet Jan 3 18:21:45 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 06:27:43AM -0800, Matjaz Horvat wrote:

> Absolutno ne drzi. Taki forumi obstajajo in nekateri
> se prijavijo drugi ne. Gre za to, da ima vecjo tezo,
> ce to rece Nekdo ali Bill Gates.

Seveda lahko tudi tako, pomembno je samo da lahko pises
sporocilo brez prijave.
Forum po drugi strani pa tudi ne omogoca podpisa sporocil
tako ce pise Nekdo ali Bill Gates nikoli ne ves kdo se skriva
za tem imenom.

> sicer pa: res ne vem zakaj se ne moremo pogovarjati
> vsi na enem mestu. Ideja je od slo-tech in oni
> zaenkrat odlocajo od vsem. Mi se lahko tu marsikaj
> dogovarjamo, a ne vem, kdo bo to upsteval. Jaz na
> njihovem mestu ne bi!

Unofficial Slo-Tech Linux Distro
gandalf na owca.info

Zahteve, ki jih mora distribucija izpolnjevati:

- slovenski installer
- vsaj vecina osnovnih programov naj bo v slovenscini
- programi, ki so potrebni pri pouku v slovenskih osnovnih in srednjih solah
- programi, ki jih potrebuje domaci uporabnik za delo na internetu in
pripravo osnovnih dokumentov
- programi za katere predvidevamo, da so potebni v poslovnem okolju
- samo en program za vsako nalogo (primer: 1 irc klient, 1 mp3
predvajalnik zato, da novi uporabniki niso zmedeni in jim je lazje pomagati
in tudi napisati razne tutoriale)
- orodja, ki bi znala biti zanimiva za overclockarje oz. modifikatorje
- 100% kompatibilnost z stable vejo Debain distribucije

Naloge:

- izbor programov
- priprava programov, ki niso v primerni obliki v .deb obliko
- prevod instalacije
- konfiguracija paketkov tako, da bodo zadevo delovale primerno
- ustvariti bootable cdje
- testiranje
- napisati tutoriale in navodila za prve korake (v slovenscini)

na web forum !!!

To je tako kot bi zacel zagrizene Linux uporabnike prepricevat
naj preidejo na Windows.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver