Slovenska distribucija

Matjaz Horvat matjaz85 na yahoo.com
Pet Jan 3 15:27:43 CET 2003

--- David Ipavec <david.ipavec na amis.net> wrote:

> Potem je prijava brez veze, tako ali tako se ne
> bo noben prijavu, ce lahko brez gesla pises
> sporocila.

Absolutno ne drzi. Taki forumi obstajajo in nekateri
se prijavijo drugi ne. Gre za to, da ima vecjo tezo,
ce to rece Nekdo ali Bill Gates.

sicer pa: res ne vem zakaj se ne moremo pogovarjati
vsi na enem mestu. Ideja je od slo-tech in oni
zaenkrat odlocajo od vsem. Mi se lahko tu marsikaj
dogovarjamo, a ne vem, kdo bo to upsteval. Jaz na
njihovem mestu ne bi!

lp,
matjaz

=====