[LUGOS-SLO] Kako začeti s "Slovenjenjem"

Vanja Cvelbar cvelbar at tasc.infm.it
Tue May 20 12:53:28 CEST 2008

Dober dan,
po par letih izkušenj s slovenjenjem (Workrave, EuroBillTracker.com in
nekaj stvari v launchpadu) sem se odločil, da začnem sloveniti "zares" ;)

Tu pa naletim takoj na problem... Slovenjenje v launchpadu je sicer
praktično, a prvi smrkavec, ki pride mimo in se mu zdi, da bi on kaj
"porihtal" ti lahko uniči marsikatero uro nehvaležnega dela.

Začel sem torej gledati iz druge strani - kako sloveniti direktno pri
razvijalcih in tako preko zadnjih vrat vnesti svoje prevode tudi v
launchpad :-).
Našel sem pa meglo, sicer je par stvari zapisanih na
http://translationproject.org/team/sl.html in seveda na
https://wiki.lugos.si/slovenjenje:kdo-sloveni-kaj
a konkretnega postopka kako začeti s slovenjenjem nisem našel.

Zanimalo me je predvsem prevzeti odgovornost za slovenjenje programa
Workrave http://www.workrave.org/ in začeti s prevodom XFCE, o katerem
nisem nikjer zasledil, da bi se kdo s tem ukvarjal.

Če ima kdo kakšen konkreten predlog kako to speljati, bi bilo verjetno
dobro če bi na Lugosovem wikiju ustvarili stran z napotki.

PS žal mi ni uspelo priti na skupščino in piknik

--
Vanja Cvelbar

System Manager					.-.
Laboratorio Nazionale TASC CNR-INFM 		/v\
Area Science Park - Basovizza		       // \\
Edificio MM - S.S. 14 Km 163,5		      /(   )\
I-34012 Trieste (Italy)			       ^^-^^
Phone:  +39 040 3756456			   Penguins Rule