[LUGOS-SLO] Fwd: NURBS
Joze Klepec
joze.klepec at siol.net
Sat Apr 19 12:30:57 CEST 2008
Dne Friday of April 18 2008 17:20:08 Matija Šuklje piše:
> http://sl.wikipedia.org/wiki/NURBS
> http://sl.wikipedia.org/wiki/Bézierova_krivulja
>
>
> lp,
> Matija
Matija, boljše je ono kar navaja naša wikipedia pod B. krivulja in angleška
pod NURBS. Naš NURBS je bil pa še nedavno tega kar škrbina. Tako, da je
najbolj relevanten je prav priročnik za Blender sam. Saj sem prevedel izsek,
poglej nazaj za predlog kaj pomeni kratica.
Poleg tega poglej še tole:
><http://www.povray.org/documentation/view/toc/>
Tu notri najdeš vse tovrstne krivulje pod enotnim nazivom "spline" in "mesh".
"Spline" pomeni krivulja (poljubna!), "mesh" je pa nekakšen matrični točkovni
zlepek, res ne morem bolje opisati.
Je pa res, da POV-Ray IDE komplet najprej razvijejo za Windows, za Linux je
pa tako kot se znajdeš in se o tem samo govori, KPOVModeler mi pa močno
preseda, ker ima totalno drugačen pristop. Pač nisem programer, ki je zrasel
na zeljniku Visual Basica.
Tudi zato se oziram po drugih, enako zmogljivih "osvetljevalcih". Najraje
vidim direktno urejanje iz urejevalnika, ker mi da to največ moči.
Lahko pa odpremo seznam Lugos-graphic, ste za to?
lp, Jože
-------------
Če kaj ni omenjeno kot (tm), (r), (c), (cc), itd., se to razume samo po sebi.
More information about the lugos-slo
mailing list