[LUGOS-SLO] Prevajanje KDevelop

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 31 19:19:38 CEST 2004

Na 1080740632, 2004-03-31 ob 15:43, je Gregor Rakar napisal(a):
> Imam očitno preveč časa :) in sem se spravil prevajat že dolgo ignoriran
> program, KDevelop. V zadnjih treh dneh sem prevedel kar cca 1500 sporočil,
> sedaj se je pa malo upočasnilo. Ker nisem programer, rabim vašo pomoč. Nekaj
> sem razrešil iz Leksikona R&I, ampak vsega tam notri ni.
>
> declarator
> specifier

hik.. po moje kar tujke...

> Return type - vrsta česa?

... vrsta/tip vrnjene vrednosti
gre za tip vrednosti, ki jo vrne funkcija

> slot (poleg razredov, struktur, ipd.)

vtič, reža - ugibam da je to pri GTK (in qt?) signalih
če bi hotel biti malo bolj revolucionaren in, bi mogoče lahko prevedel
kot dendrit :)

google pravi http://www.perforce.com/
http://www.perforce.com/perforce/cvs.html

> persistant class store
trajno hranjenje razredov

> checkout/check-in (pri CVS-ju)

izpis in vpis, ...
izstavitev in vstavitev mogoče še bolje...
gre za to, da k sebi preneseš drevo izvorne kode, hkrati ga lahko tudi
zakleneš (pri CVSju to ni nujno isto, pri nektaterih sourcecode
kontrolih je) ... pri checkinu pa vrneš to drevo v glavno shrambo in
sprostiš zaporo za druge.

CVS checkina ne pozna.. pozna le commit, add in import...

> commit - pošlji, potrdi, uveljavi ali še kaj četrtega
uveljavitev

> snippet - mislim da je to delček kode, vendar bi bila možna kaka enobesedna
odsek ?
> zveza?

tudi v angleščini se vedno navadno zveza "code snippet"... odsek kode se
zdi kar v redu...

> init root (tudi nekje okoli CVS)
zatni koren drevesa

> enumerator/enumerate
enumerate je številčenje
enumerator pa... številčnik?

> disassemble, assembling (pri zbirniku)

razgradnja/razstavitev
assembling je pa izgradnja, ampak to se tepe z build, zato je morda
bolje uporabljat sestavitev... ampak jebi ga to se pa tepe spet z
linking...

lahko pa opisno:
prevajanje iz strojnega jezika (disassemble) in prevajanje v strojni
jezik... ampak tu spet ne gre prevajanje C->strojni jezik, ampak
asm->strojni jezik
(ne... assembler in strojni jezik v bistvu ni enako - assembling in
disassembling je ravno prevajanje med njima)
mah... sam razlagam, saj itak nimam nic pametnega za predlagat ...

> clearcase
http://www.snapsite.com/guests/timefold/public/html/page41.html
spet gre za SCM...

> initializer
inicializator

> division (kaj je to v programiranju?)
delenje  (računska operacija)... mislim da nima drugih pomenov, ampak se
zna zgodit

> invocation
izvedba, priklic

> case -  v C-ju

razlikovanje velikih in malih črk..., lahko da je okrajšava za zgoraj
omenjeni clearcase