[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Tue Mar 23 21:51:20 CET 2004

> Pingo se vedno bolj razsirja, v kratkem ga bodo namestili tudi na TSC
> (Tehniskem solskem centru v Novi Gorici -> za streznik seveda :)

Krasno! Obcutek imam, da je po stevilu namestitev Pingo prvi ne-MS
operacijski sistem v Sloveniji. Bolj tezavno je merjenje, koliko od teh
namestitev je tudi v uporabi.

Stetja rabe distribucij ne opazujem zaradi prestiza ali tekmovalnosti
distribucij, ampak kot indikator, koliko odprtih sistemov je v rabi v
Sloveniji. Pri tem pa je po mojem mnenju pomembno nekaj drugega. Tiste
distribucije, ki zagotavljajo odprt in jasen (lokalizacijski ali kak drug
prispevek) up-stream tok do izvora, pa koristijo tudi vsem preostalim
distribucijam. Dokler so distribucije odprte, je delo na vsaki koristno tudi
za druge.

Konvergenca bo prej ali slej prisla na vrsto. A dokler je delo odprto, ni
nic truda izgubljenega.

Lep pozdrav,
Ales