[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Janez Krek janez.krek at euroteh.si
Tue Mar 23 00:37:31 CET 2004

Pozdravljen Rok,

Moji predlogi so bili kar malce provokativni in sem precej pomirjen, ker me bralci dopisnega seznama niso "kamenjali".
Ko sem pritisnil na gumb "Poslji" sem se zavedel, da sem naredil napako.

Kot ponudnik ene od komercialnih distribucij ne morem gledati na vso stvar nepristransko (ce si v loncu, na dogajanje v istem loncu ne mores gledati nepristransko!) - ali je razvoj tolikega stevila Linux distribucij upravicen ali ne. Saj jo vsak razvija zaradi svojega lastnega zadovoljsta ali zelje.

Vsekakor pa je resnicno, da nam ljudi za pomoc pri posameznih projektih zmanjkuje in bo tudi na tem "trgu" zacela delovati "kapitalisticna" logika in bodo nekateri projekti ostali brez podpore ljudi in, na zalost, propadli. To je pac zivljenje - pa naj so to komercialne ali nekomercialne distribucije.

Lep pozdrav,

Janez Krek
Euroteh d.o.o.
SUSE LINUX Business/Training/Support Partner, VAR

Euroteh d.o.o., Presernova 15, SI-1290 Grosuplje
GSM: 040/692-170 * www.euroteh.si * tel: 01/7865-190 * fax: 01/7865-195