[LUGOS-SLO] blog

Vladimir Batagelj vladimir.batagelj at Uni-Lj.si
Wed Jun 2 13:30:45 CEST 2004

***********************
Your mail has been scanned. Odstranjeni so virusi in spam.
***********-***********

Martin Vuk wrote:

> Žal!
>
> Vendar sta pomena daleč vsaksebi. V pogovorni rabi doslej ni
> bilo zmede.

   V slovarjih razlagajo angle"sko besedo log kot bele"zenje,
   zapisovanje napredovanja (tisti pomen, ki nas zanima).
   Sam bi stvar prevedel kot (spletni) dnevnik, pri "cemer bi
   spletni, kadar se ve za kaj gre, opu"s"cal.
   "Ze v sedemdesetih letih se je 'job log file' prevajalo kot
   dnevnik (posla).
   Dalo bi se poskusiti izpeljati re"sitev tudi iz besed
   bele"zka, sled, ..., a se mi zdi dnevnik ustreznej"sa.

   Vlado