[LUGOS-SLO] inkscape in scribus

Vlado vladimir.batagelj at Uni-Lj.si
Wed Jun 2 06:05:30 CEST 2004

***********************
Your mail has been scanned. Odstranjeni so virusi in spam.
***********-***********

> sem pa imel nemalo tezav z izrazoslovjem... a bi mi morda vedel kdo
> povedat, kaj natanko so v slovnescini:

   Nekaj je imen ukazov iz Postscripta (in nato tudi vrste drugih risarskih
   jezikov
   http://www.cs.indiana.edu/docproject/programming/postscript/drawing.html
   http://partners.adobe.com/asn/tech/ps/specifications.jsp
   http://www-cdf.fnal.gov/offline/PostScript/BLUEBOOK.PDF
   http://www.w3.org/TR/SVG/paths.html
   )

> path   - pot - obris - gre za del risbe, ki dolo"ca nek lik, ki 'postane viden' "sele
               z uporabo ukazov kot sta stroke (nari"si - potegni "crte po poti) in fill
               (pobarvaj - zapolni notranjost lika z izbrano barvo)
> stroke - poteza, nari"si
> fill - zapolni, pobarvaj
> node - vozli"s"ce - oporna to"cka pri dolo"citvi delov poti
> canvas - (risalna) ploskev, platno
> marker - zna"cka ? - v SVG se uporablja za dolo"citev oblike dodatnih sestavin
            poti - pu"s"cice, oznake merila, ...
> grouping - zdru"zevanje - ve"c sestavin risbe zdru"zimo v eno, ki se obna"sa kot
            enota

> union - unija
> difference - razlika
> XOR - ali-ali, izklju"cujo"ci ali
> XAND - niti-niti, noben - ??? nisem gotov, moral bi videti definicijo

   Vlado

Vladimir Batagelj, University of Ljubljana, Department of Mathematics
  Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia

tel:  +386 (0)1 4766 672          e-mail: vladimir.batagelj at uni-lj.si
fax:  +386 (0)1 4766 685          WWW:    http://vlado.fmf.uni-lj.si/