Vprasalnik FFII o programskih patentih za evropske volitve 2004

Gregor.Pirnaver at email.si Gregor.Pirnaver at email.si
Tue Jun 1 18:30:20 CEST 2004

Ta prevod vprašalnika bi bilo dobro popraviti:
http://ffii.org/~bkaindl/questionnaire/html/SL.html

Izvirnik:
http://ffii.org/~bkaindl/questionnaire/html/EN.html

Jaz sem nekaj stvari spremenil. Lahko prosim pogledate, če
je v redu oz. kaj bi bilo treba še spremeniti:

Vprašalnik FFII o programskih patentih za evropske volitve
2004

1a. Boste glasovali za svobodo objavljanja (proti
programskim terjatvam)?

        da        vzdržan(-a)        ne

1b. Boste glasovali za zavrnitev direktive, če svoboda
objavljanja ne bo zagotovljena?

        da        vzdržan(-a)        ne

Neobvezen komentar:

2a. Boste glasovali za svobodo soobratovalnosti programov,
kot je bila izglasovana na plenarni seji 24. septembra 2003
ter v JURI, CULT in ITRE?

        da        vzdržan(-a)        ne

2b. Boste glasovali za zavrnitev direktive, če svoboda
soobratovalnosti programov ne bo zagotovljena?

        da        vzdržan(-a)        ne

Neobvezen komentar:

3a. Boste glasovali za izvzem obdelave podatkov iz "področja
tehnologije", kot je bilo 24. septembra izglasovano v členu
3a?

        da        vzdržan(-a)        ne

3b. Boste glasovali za zavrnitev direktive, če obdelava
podatkov ne bo izvzeta?

        da        vzdržan(-a)        ne

Neobvezen komentar:

4a. Boste glasovali za definicijo izraza "tehnični" kot
sklicevanje na naravne sile?

        da        vzdržan(-a)        ne

4b. Boste glasovali za zavrnitev direktive, če ne bo
vsebovala takšne definicije?

        da        vzdržan(-a)        ne

Neobvezen komentar:

Splošni komentarji (neobvezno):