[LUGOS-SLO] Slovenska tipkovnica za KTouch

andrej.vernekar at moj.net andrej.vernekar at moj.net
Mon Dec 6 12:09:43 CET 2004

Zdravo,

ocitno je nekaj narobe z mojo posto, tako da se opravicujem, ce kdo to bere ze tretjic ...

Tipkovnica je pri meni, nisem pa je se uvrstil, ker je rabila nekaj popravkov (dve tipki sta bili prikazani napacno, ni bilo znakov ki jih priklicemo z AltGr, npr "@" AltGr+V) ...

Popravljene preprosto se nisem uspel v celoti testirati, v nacrtu sem jo imel sele za novoletne praznike ...
Bom poskusil zadevo pospesiti in si bom ogledal prejeto in ce je OK, jo bom uvrstil do sobote.

Lp,
Andrej