Smart

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 19 16:49:38 CET 2004

Torej, nisem najbolj na tekočem z zadnjimi novostmi v prevajalskih
orodjih, ampak vidim iz logov, da se smart še vedno nekoliko uporablja,
predvsem za poizvedbe o prevodih posameznih besed.

http://fo.lugos.si/~minmax

No, zato sem naložil novo bazo prevodov in sicer je zdaj vsebovan Kde
3.3 (prej 3.1).

OO.O imam le neko staro različico (sem že prosil ludvika, če bi novo
razlicio prevodov v .po formatu lahko poslal)

Mozilla pa prevodov v .po sploh nimam

Gnome prevodi so pa taksni kot so bili - ze leto dni se jih nihce ni
dotaknil, v bistvu bi bil hvalezen, ce bi lahko dobil v enemu tar.gz
paket tistih pojev, ki so bili od takrat posodobljeni (scribus,
inkscape)... bostjan?
//////////////////////////////////////////

Ne glede na vse, statistika kaže da je zdaj stanje v smartovi bazi
taksno:

Distinct pairs: 106700
Distinct pairs (condensed): 94106
Distinct originals (condensed): 87303
Distinct translations (condensed): 89567
Authority translations: 254
Translations conflicting authorities: 1433

Veliko sreče pri uporabi...

Lep pozdrav
Andraž Tori