[LUGOS-SLO] Locale Data Audit

Vlado vladimir.batagelj at Uni-Lj.si
Tue Dec 14 20:18:14 CET 2004

***********************
Your mail has been scanned. Odstranjeni so virusi in spam.
***********-***********

On 14 Dec 2004 at 11:12, Primoz PETERLIN wrote:

> noben zapis nima odločilne in argumentirane prednosti pred drugim.

   Se pridru"zujem.
   PS. "Ce se prav spomnim, so pred "casom na 'Discovery chanel', zatrjevali,
   da se je tudi sam Kristus rodil nekaj let pr. Kr.

   Vlado

Vladimir Batagelj, University of Ljubljana, Department of Mathematics
  Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia

tel:  +386 (0)1 4766 672          e-mail: vladimir.batagelj at uni-lj.si
fax:  +386 (0)1 4766 685          WWW:    http://vlado.fmf.uni-lj.si/