Postarske

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Fri Apr 19 08:30:36 CEST 2002

Pozdravljeni

Ukvarjam se s prevajanjem programa za el. pošto in za nekaj besed si nikakor
ne morem izmisliti primernih prevodov, v kmail.po pa jih ravno tako ne najdem:

Mark sem prevajal kot "označiti". Ali je potemtakem "unmark" "ne-označiti" ali
kaj boljšega. V istem programu se pojavi tudi "(un)label messages", za kar pa
priznam, da se mi niti ne sanja, kaj bi lahko bilo. V neprevedenem programu
namreč nikakor ne pridem do te možnosti. Kaj pa kaksen lep predlog za
"unthread"?