[LUGOS-SLO] kmail v kde3.0

andrej.vernekar at moj.net andrej.vernekar at moj.net
Thu Apr 4 15:40:00 CEST 2002

Jure Pecar &lang=sl">pegasus at telemach.net>
je napisal(-a) :

> samo en detail, ki sem ga opazil spotoma ...
>
> ko v kmailu ustvarjas nove racune, imas med drugim na voljo tudi imap; pod

> 'overovitvenimi metodami' so cleartext, plain, login in ostale ...
cleartext

> se tu prevede narobe kot 'pocisti besedilo', kar je nesmisel.

To se je verjetno zgodilo, ker večinoma prevajamo "na slepo",
sam sem sicer imel KDE3 iz CVS že nekaj časa, ampak vsega pa ni mogoče
preveriti...
> vidim, da je kde3 ze zunaj ... pa mogoce za 3.0.1 :)
Točno zaradi tega pa imamo .0.x izdaje...
Če kdo najde kaj napak, naj ne okleva in jih kar prijavi.

Morda bi izkoritstil priložnost, da povabim vse, ki bi želeli
kaj pomagati, da priskočijo na pomoč pri prevajanju dokumentacije.
Te je OGROOOMNO....
Sicer pa mislim, da je dokumentacija kar ustrezna za vse,
ki bi radi začeli sodelovati pri tem projektu.
Ni treba toliko paziti na velikost, prevodi so lahko malo
bolj svobodni, težavnejši izrazi so večinoma prevedeni že v GUI,
spremembe so manj pogoste...

Lep pozdrav,
Andrej