[LUGOS-SLO] bc,ad

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Apr 4 15:06:01 CEST 2002

Pozdrav
> Če zna kdo norveško - tam je prevedeno v "Mängd rationella tal".
:-)

> A lahko mogoče pogledaš, kako je to prevedeno v nemščino? S tistim
bi si
> mogoče lahko kaj pomagali.
V Srbskem je prevedeno kot "Relativni Skup Brojeva" sam njihov prevod
(v celoti) mi ni najbolj všeč.
mislim pa, da je res tiskarski škrat in da bo 'racionalna "stevila'
kar OK.

>    predelaj v plakat  / ustvari plakat
pojavlja se "Posterize" in "Posterize, direct"
"Use this command to open a dialog for determining the number of
poster colors. This effect is based on the reduction of the number of
colors. It makes photos look like paintings."
"Plakatne barve" se sliši OK.

>Če ni "pritisni gumb",
bo ja. sem zamešal s "Command button", ki pa bi bil samostalnik.