[LUGOS-SLO] bc,ad

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Apr 4 12:11:46 CEST 2002

	Hojla!

On Thu, 4 Apr 2002 vladimir.batagelj at Uni-Lj.si wrote:

>    predelaj v plakat  / ustvari plakat

Ta dva izraza - brez pravega konteksta - se mi zdita zavajajoča, ker je to
še daleč od tega, da bi ti ta ukaz naredil plakat, ampak ima samo opraviti
z barvami. Je pa res, da se ta ukaz nahaja v meniju, ki se ukvarja z
barvami. Bom verjetno uporabil 'predelaj v plakat'

Ne vem pa če Robertu ustreza...

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -