Prevajanje, smart in triki

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Apr 2 01:17:10 CEST 2002

	Hojla!

Spet sem se lotil prevajanja Gimpa, da končno dokončam, kar sem nekoč že
začel.

Zaenkrat sem prevedel osnovno gimp.po datoteko ki se nahaja v imeniku
gimp/po/.

Andraž oz. kdorkoli od tistih, ki imate dostop naj prosim spusti to
datoteko skozi smart.

Tale datoteka je skrajno nekonsistentna, ker sem jo prevajal precej časa
in vmes počel vse mogoče. Meša se vikanje in tikanje, pasiv in aktiv
itd...

Kako smo rekli, naj bi 'računalnik govoril'?
- mi njega tikamo on nas vika?
- računalnik o svojih dejanjih sporoča v pasivu?
(can't open file/nisem mogel odpreti datoteke/datoteke ni bilo mogoče
odpreti)

Če bo kdo zbral nekaj energije, naj se prosim malo sprehodi skozi
priloženo datoteko, da me opomni, kaj vse sem počel narobe... :)

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -